Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Naujienos Spausdinti RSS

SKELBIMAS: atranka į sekretoriaus(-ės), dirbančio(-ios) pagal terminuotą darbo sutartį, pareigybę

Sukurta 2019.10.01 / Atnaujinta 2019.10.04 17:51
    SKELBIMAS: atranka į sekretoriaus(-ės), dirbančio(-ios) pagal terminuotą darbo sutartį, pareigybę

    Lietuvos Respublikos ambasada Vengrijoje skelbia atranką į sekretoriaus(-ės), dirbančio(-ios) pagal terminuotą darbo sutartį, pareigybę.
     

    Reikalavimai:

    • Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • Mokėti vengrų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo C2 lygiu ir puikiai mokėti  lietuvių kalbą (raštu ir žodžiu). Mokėti anglų arba vokiečių kalbą pažengusio vartotojo B2 lygiu;
    • Mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu), turėti pakankamą kompiuterinį pasirengimą, leidžiantį įsisavinti ambasadoje veikiančias informacines sistemas, reikalingas darbo funkcijoms atlikti;
    • Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės programomis ir nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos užsienio politikos formavimą ir įgyvendinimą;
    • Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių ir konsulinių įstaigų veiklą;
    • Išmanyti dokumentų rengimo, raštvedybos bei teksto redagavimo taisykles, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu vengrų ir lietuvių kalbomis;
    • Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimus dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“;
    • Išmanyti diplomatinio protokolo ir etiketo reikalavimus;
    • Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
    • Būti susipažinusiam su Vengrijos politine, ekonomine ir teisine sistema;
    • Turėti ne mažesnę kaip dviejų metų panašaus darbo patirtį. 

    Pagrindinės funkcijos:

    • Tvarko korespondenciją, registruoja ambasados gaunamus ir siunčiamus dokumentus;
    • Teikia ambasados vadovui ir darbuotojams prašomą politinę, ekonominę, kultūrinę ir kitą informaciją iš viešųjų šaltinių vengrų kalba;
    • Tvarko atstovybės vadovo darbotvarkę;
    • Padeda kuruoti su kultūra susijusius klausimus;
    • Atlieka ambasadoje gautų dokumentų vengrų kalba vertimus į lietuvių kalbą, esant poreikiui, lietuvių-vengrų ir vengrų-lietuvių vertimą oficialių renginių metu;
    • Platina atstovybės parengtą informaciją apie Lietuvą ir ambasados veiklą;
    • Informuoja paklausėjus ambasados darbo klausimais ir teikia jiems bendrą konsulinę informaciją, nuorodas apie Lietuvą;
    • Atlieka kitus ambasados vadovo pavedimus.

    Pretendentai, pageidaujantys dalyvauti atrankoje, privalo pateikti šiuos dokumentus:

    • Laisvos formos prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
    • Gyvenimo aprašymą (CV) lietuvių kalba;
    • Asmens dokumento kopiją;
    • Aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą liudijančio dokumento kopiją;
    • Trumpą motyvacinį laišką.

    Dokumentai Lietuvos Respublikos ambasadai Vengrijoje el. paštu [email protected] pateikiami iki 2019 m. lapkričio 1 d. įskaitytinai. Reikalavimus atitinkantys kandidatai bus kviečiami į kitą atrankos etapą.

    Naujienlaiškio prenumerata